Google+ Riddick's Realm: Reštart blogu

16 októbra 2017

Reštart blogu




Snáď po tom dlhom výpadku v recenziách a písaní ešte existuje nejaký čitateľ, ktorý si ma vôbec pamätá :-)
Nastal čas na návrat alebo aspoň skrátenie medzier medzi článkami...


Ak sa spätne pozriem na posledné dva-tri roky svojho života, nedá sa to nazvať inak ako krízou stredného veku (čo na tom, že prišla pred štyridsiatkou, veď už 35 som oslavovala ako polčas rozpadu ;-).
Začalo to vyhorením v práci, ktoré sa roky zhoršovalo, pokračovalo akýmsi životným reštartom a skončilo tým, že som si zaobstarala manžela a dieťa.
Holt, ľudia, ktorí v mojom veku majú dospelé deti a prestarnuté manželstvá, odchádzajú kvôli tejto kríze zo svojich prístavov, aby vyplávali za novými dobrodružstvami a novými partnermi (či o generáciu mladšími milenkami), kým omeškanci ako ja (nie je to v mojom okolí žiadna rarita) sa práve rozhodujú tie svoje unavené lode naopak zakotviť.

Nič z toho nebolo vôbec jednoduché a výsledkom bolo, že som na istý čas prestala písať, hoci v hlave som stále premýšľala, čo by som o tej-ktorej knihe chcela povedať svetu. Niekedy toho bolo zúfalo málo. Mozog proste išiel po inej koľaji.
Na istý čas vravím preto, že som vždy dúfala a stále dúfam, že šlo len o dočasný výpadok a s blogovaním som neskončila. Písanie o knihách mi 12 rokov prinášalo toľko radosti a uspokojenia, že by som o to veľmi nerada prišla.

Momentálne mám doma bábätko, ktoré práve prešlo z obdobia novorodenca do fázy dojčaťa, a hoci väčšinu dňa mi zaberá starostlivosť oň, pevne verím, že čas na čítanie, uvažovanie a písanie o knihách si budem chcieť, budem musieť nájsť a nájdem.
Lebo obzvlášť v tomto období bude dôležité mať sa čím iným zaoberať, trénovať si hlavu a takpovediac nezblbnúť :-)

Nuž a čím vhodnejším by sa dalo začať pri reštarte blogovania, než hodnotením finálových poviedok ďalšieho ročníka Ceny Fantázie, najmä keď aj teraz s ľútosťou konštatujem, že ten minulý ročník som vynechala (pokrývala som ho len fotograficky na Instagrame).

Na záver iba toľko, že dúfam, že sa aspoň niektorí čitatelia na blog vrátia, že sa hlavne vrátim ja, a že to obe strany bude naďalej baviť :-)
Ak chcete pomedzi moje články vidieť knižky, ktorými sa zaoberám, plus niečo z môjho súkromia, sledujte instagramový účet Riddick´s Realm.


Súvisiace: 
Finálové poviedky Ceny Fantázie 2017
rubrika Cena Fantázie

16 komentárov:

  1. Návrat a reštart je vždy trochu ťažší, ale dúfam, že bude pre teba o to viac zábavný :) Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je neuveriteľné !! Stále si predstavujem, ako mi Dr. Adeleke priniesol môjho manžela späť za 48 hodín. Môžete ho kontaktovať prostredníctvom tohto e-mailu: aoba5019@gmail.com alebo Whatsapp +27740386124... Nikto ma nikdy nemohol presvedčiť, že existuje skutočné kúzlo, ktoré naozaj funguje. Moje meno je Anita Mur Adela Matúš z Nitry, Slovensko. Keď som sa spojil s doktorom Adelekeom kvôli láskavému kúzlu pre mňa a môjho manžela, aby sa vrátili spolu, ktorí povedali, že so mnou nemá nič spoločné, ale dnes som rád, žemúťť mááá late. pretože som teraz spokojný s manželom. Každému, kto číta tento článok a potrebuje akúkoľvek pomoc, môže Dr. Adeleke tiež ponúknuť akékoľvek druhy pomoci, ako napríklad Zmierenie manželstva a vzťahov, Súdne prípady, Kúzla tehotenstva, Duchovná ochrana a ďalšie.

      Odstrániť
  2. ... no vitaj medzi živými ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za návrat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No moment... "Aspoň niektorí čitatelia sa na tento blog vrátia" ? Veď ja som nikdy neodišiel ! :-D Každý druhý týždeň som sem prichádzal, skontrolovať, čo nové.

    Úprimne gratulujem k tým nedávnym zmenám v živote. Bude to ťažká púť, ale bude to aj pekná púť. A občasná recenzia o knihe alebo dvoch to spestrí. :-)

    Mám jednu posmeľujúcu správu pre tento reštart, či znovuoživenie, či znovunakopnutie blogu: Chystám menší darček. Postavy, ktoré si pred rokmi v približných obrysoch vymyslela, pomaly ožívajú v jednom kvázi-detektívnom príbehu, ktorý som nedávno začal písať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na viac som sa v tej rychlosti nezmohla. Stale som este dojata! Tak! Strasne sa tesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napodobne. :-) Mňa inak teší, že Riddick má takýchto verných čitateľov, ako sme my. Značka kvalitného blogovania po dobu mnohých rokov. Toto nie je len obyčajný blog, je to taká malá útulná komunita s priateľskou atmosférou (pre stálych aj občasných návštevníkov).

      Odstrániť
    2. Ste úžasní, ďakujem vám, cmuk! :-x

      Odstrániť
  6. Super. A uplne presne viem, o com hovoris :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja drzim palce. Uz aj preto, ze som na tom podobne. No u mna za to okrem rodiny mozu hlavne komiksy :) . Ale ani o tych nepisem, kolko som chcel a zacal. Skratka vobec nieco napisat znamena fakt prinutenie, uz teraz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, najprv je to prinútenie, výsledok prinesie radosť... ale neskôr už sa prinútiť nedá, len myšlienky v hlave sa prevaľujú, a nakoniec to už nejde vôbec :-) hádam to aj teba raz prejde. ale siliť sa to nedá.

      Odstrániť
  8. veľa šťastia prajem :) Ako to ide po vyše roku od reštartu?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je neuveriteľné !! Stále si predstavujem, ako mi Dr. Adeleke priniesol môjho manžela späť za 48 hodín. Môžete ho kontaktovať prostredníctvom tohto e-mailu: aoba5019@gmail.com alebo Whatsapp +27740386124... Nikto ma nikdy nemohol presvedčiť, že existuje skutočné kúzlo, ktoré naozaj funguje. Moje meno je Anita Mur Adela Matúš z Nitry, Slovensko. Keď som sa spojil s doktorom Adelekeom kvôli láskavému kúzlu pre mňa a môjho manžela, aby sa vrátili spolu, ktorí povedali, že so mnou nemá nič spoločné, ale dnes som rád, žemúťť mááá late. pretože som teraz spokojný s manželom. Každému, kto číta tento článok a potrebuje akúkoľvek pomoc, môže Dr. Adeleke tiež ponúknuť akékoľvek druhy pomoci, ako napríklad Zmierenie manželstva a vzťahov, Súdne prípady, Kúzla tehotenstva, Duchovná ochrana a ďalšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).