Google+ Riddick's Realm: Moje prvé mémy - pocta Jánovi Žižkovi

25 septembra 2012

Moje prvé mémy - pocta Jánovi Žižkovi

V sobotu, 22. septembra 2012 bol všetkými milovaný conový fotograf Janko Žižka ocenený za "najvýraznejšiu aktivitu" ("posledného obdobia" v jeho prípade neplatí) cenou Ludvík, ktorú udeľuje Česko-slovenský Fandom.

K svojmu blahoželaniu si dovolím pripojiť osobný virtuálny darček, ktorým mu zložím poctu.


Pri premýšľaní o Jankovi počas Istroconu/Parconu 2012 som pustila fantáziu na špacír a nepopieram, že ma ovplyvnili aktuálne internetové trendy, ktoré stretávam na sieti každý deň.
Nebránim sa, lebo tzv. mémy mám rada. Sú vtipné, vypointované a často výsmešné - niekedy voči objektu, inokedy voči ich príjemcovi.

Do trochu inej kategórie patria mémy "before it was cool". Môžu byť myslené celkom úprimne, a tie moje aj sú.


Janko, ešte raz gratulujem k cene Ludvík! 
Ako povedal vox populi, kľudne ti ju mohli
udeliť aj skôr. Ale lepšie neskoro ako nikdy :-) 





Nasledujúci, posledný mém bol vlastne prvý. V pondelok po Istrocone/Parcone som už mala jasnú predstavu o tom, čo vytvorím, ale prišla jedna rozsiahla debata v klube Slovak science-fiction and fantasy, kde sa jeden mladý muž pokúšal získať rady, ako sa na festivaloch zoznamovať (prevažne s dievčatami vhodného veku). Cesty mysle sú nevyspytateľné, a tak vznikol tento obrázok. S potešením priznávam, že mal úspech v kontexte i bez :-)


Fotky som si vybrala z Jankovho facebookového profilu, autorom prvej je Ondrej Trepáč, majiteľom zvyšných dvoch je Janko sám.

Súvisiace:
Princ z Perzie varuje
Stý film pre ľudí, ktorí sa ponáhľajú
PF 2011
rubrika Vlastná tvorivosť

5 komentárov:

  1. Tie meme sú skvelé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobre meme, Anet...touche, girl!!
    Jancimu drzim palce do buducnosti a zelam vela stastia. Ved on je uz taky Istroconacky inventar. Kebyze neprisiel, pytalo by sa nanho asik milion ludi, indeed..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, presne ako som písala inde a za iných okolností, bez vyboškávania s Jankom nie je dobrý con :-)

      Odstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).