Google+ Riddick's Realm: Pozvánka na krst

22 februára 2010

Pozvánka na krst


Čo budete vy robiť v stredu 3. marca poobede? Ak sa dovtedy nezbláznim z hlúpych študentov, šialených domácich zvierat, alebo ma nezrazí električka, ja budem určite v centre Bratislavy...


O piatej poobede, v predajni Panta Rhei na Poštovej (medzi Obchodnou a podchodom na Mierku) sa bude krstiť román V tieni mafie Jozefa Kariku.
Upozorňujem vás skôr, aby ste si prispôsobili program a nemohli sa vyhovárať, že "už niečo máte" ;-)
A nebudem ďalej obkecávať, tu máte pozvánku:


Ozaj, ak chcete knižku s podpisom vyhrať hneď, klikajte, hľadajte správnu odpoveď a súťažte na Fantázii online. 

Ukáž na Facebooku

Súvisiace:
V tieni mafie - knižný trailer
V tieni mafie - recenzia na tomto blogu
V tieni mafie - moja recenzia pre Fantáziu 1/2010, prebratá vydavateľstvom Ikar
Jozef Karika - Dialógy o fantastike - môj rozhovor s autorom
V tieni mafie - ukážky z románu na serveri Kultúra Pravda.sk
video z vyhlasovania Ceny Fantázie 2009, kde si Jozef Karika odniesol Cenu Béla

6 komentárov:

  1. To som na španielčine. Do kedy to trvá?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem. asi dokedy sa bude niečo diať? :-) ale vzhľadom na program určite aspoň hodinu a pol. stíhaš?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do 18:40 mi trvá hodina, bude asi sedem kým dorazím do mesta...asi nem stíham :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak nechoď a povedz, že ťa uniesla mafia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A nielen vierohodná, ale aj dobrý zdroj virálneho marketingu ! :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).